Awaryjny remont przekładni wykonany został z powodu uszkodzenia łożyska przekładni, co prowadziło do uszkodzenia korpusu przekładni. Remont zakładał regenerację wyżłobień na korpusie i przywrócenie przekładni do stanu 100% sprawności.
Zastany stan przekładni w momencie odbioru.
Na zdjęciu widać wyraźnie wyżłobienia spowodowane awarią łożyska
Uszkodzona powierzchnia przekładni obrobiona mechanicznie. Frezowanie wykonane zostało na głębokość 1,5 mm., tak aby kompozyt dobrze przylegał do powierzchni przekładni.
Przygotowanie kompozytu Belzona 1511 Supermetal
Powierzchnia po nałożeniu kompozytu Belzona 1511 Supermetal. Kompozyt założony został z zapasem pod końcową obróbkę.
Po nałożeniu kompozytu Belzona 1511 Supermetal cała przekładnia oszlifowana została do pożądanego wymiaru.
Po wykonaniu remontu przekładni drgania przekładni zmniejszyły się z 0,4 mm/s na 0,1 mm/s. Pomiarów dokonała firma Motor Monitor.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.