Zakres wykonanych prac:
1. Szkolenie stanowiskowe pracowników.
2. Przygotowanie sprzętu do wykonywania prac.
3. Odłączenie instalacji chłodzącej od przekładni.
4. Demontaż przekładni napędowych pomp P-289, P-290 i P-291.
5. Transport przekładni na warsztat firmy T&T PUMPS.
6. Remont przekładni na warsztacie:
Po demontażu przekładni na części stwierdzono naloty na bieżniach wewnętrznych łożysk, które spowodowane były wysoką temperaturą pracy przekładni.
Stan uzębienia na wałku atakującym wykazuje pierwsze ślady złuszczenia.
Stan uzębienia koła zębatego dużego nie wykazuje śladów zużycia. Profil zęba zostaje nienaruszony.
7. Remont pompy MORIS nr P-290:
8. Remont zespołu wirującego pompy:
Stan wału pompy określamy jako dobry. Szczegółowy raport z pomiarów wału zostanie przedstawiony w załączniku. Łożyska zamontowane na wale wykazują pierwsze oznaki łuszczenia bieżni zewnętrznej. Luz łożyskowy łożyska od strony wirnika w normie (0,15 mm), luz łożyskowy łożyska od strony przekładni w normie (0,18 mm).
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.